SELIDBA I SKLADIŠTENJE STVARI I NAMEŠTAJA U JEDNOJ USLUZI
SELIDBA I SKLADIŠTENJE STVARI I NAMEŠTAJA U JEDNOJ USLUZI. Planirate selidbu? Uslovljeni ste da napustite jedan dom u određeno vreme. U novi ulazite tek za pet, sedam, deset, mesec ili više dana? Šta raditi sa stvarima, robom, nameštajem? Odgovor se nalazi ovde – Iznajmljivanje prostora i magacina za čuvanje i skladištenje vaših stvari.
Postoje agencije koje se bave iznajmljivanjem magacinskog prostora, skladišta, mini skladišta na period koji je vama potreban. Šta to znači? To znači da ste u mogućnosti da iznajmite objekat za odlaganje vaših stvari čak i na jedan sat, dan ili mesec (po potrebi i više). Niste uslovljeni da zakupite prostor na ceo mesec, kao na primer kada biste iznajmljivali prazan stan ili pak garažu.
Situacije za selidbe:
Sve češće i češće se susrećemo sa situacijama gde ljudi kupuju svoje nove domove tako što podižu kredite kod banaka. Podizanje kredita je proces koji traje i ima određene preduslove koje je neophodno ispuniti kako bi se stvorila mogućnost za dobijanje kredita. Često se zbog ovoga teško usaglašavaju rokovi napuštanja doma sa kupcima vašeg trenutnog stana ili kuće, kao i sa vlasnicima vašeg budućeg stana ili kuće.
Da podjednostavimo, potencijalni kupci vašeg trenutnog stana podižu stambeni kredit kako bi kupili stan od vas, samim tim vi postajate keš kupci. Oni koji kupuju stan ili kuću od vas treba da ispune određene kriterijume kako bi dobili kredit, najverovatnije će vas isplatiti iz dva dela i proces čekanja na odobrenje kredita može trajati. U međuvremenu, vi ste u situaciji da morate naći novi dom. Dalje sve zavisi od vlasnika vašeg budućeg doma.
Kada on može napustiti stan ili kuću, koliko vremena je potrebno za renoviranje i kada vi možete preseliti vaše stvari. Ili, na primer kupili ste stan koji zahteva celokupno renoviranje svih prostorija, zidova, podova, instalacija i slično i ne možete naći vodovodžije, električare i radnike koji mogu sutra izaći na teren. Sve su ovo situacije koje ljudima stvaraju stres i opterećenje. Šta raditi?
Rešenje leži u iznajmljivanju skladišta. Sada se postavlja pitanje Kako odabrati pouzdanu agenciju?
Pre svega, posvetite malo vremena istraživanju. Raspitajte se u okolini, možda baš vaš kolega zna nekog ko se bavi pružanjem ovih usluga ili je imao iskustvo i zna koga da preporuči. Drugo, posetite Internet i istražite dostupne agencije, pogledajte recenzije i zakažite gledanje prostora.
Najbezbolnija, a najisplativija opcija koja se u ovim situacijama predlaže jeste angažovanje dobre i pouzdane agencije za selidbe i prevoz. Pouzdanije agencije koje se bave pružanjem ovih usluga, zasigurno pružaju i usluge skladištenja robe, nameštaja i stvari. Zašto se pre opredeliti za agenciju koja vrši selidbe nego za agenciju koja se bavi isključivo skladištenjem stvari i nameštaja?
Ukoliko se selite, mnogo je lakše i jeftinije naći ljude koji će ujedno čuvati vaše stvari, a potom, na vaš poziv izvršiti selidbu na željenu lokaciju. Prvo, upoznati su sa stvarima, garantujuda će i čuvanje i selidba proći nesmetano.
Ukoliko angažujete agenciju za skladištenje, plaćate prevoz i skladištenje, a potom angažujete nove ljude koji će vas selite, ponovo plaćate prevoz i selidbu. Drugo, imajte u vidu udaljenost skladišta od vašeg novog doma. Kada se opredelite da jedan stručan tim za vas odradi i skladištenje, a potom i selidbu. Nemate duple troškove prevoza, jer su skladišta njihova, i nalaze se blizu njihovog sedišta firme. Pored toga, znaju kako da postupaju sa vašim nameštajem, robom i stvarima jer su već upoznati.
Šta treba da znate ukoliko koristite ove usluge? Kako dobro zaštiti stvari i nameštaj. Stolovi, stočići i stolice treba da imaju dobro zaštićene cele površine, ali i ivice. Predlaže se stavljanje stiropora ili sunđera. Frižideri i zamrzivači treba da budu dobro odleđeni, potom oprani i očišćeni i dobro osušeni. Ukoliko nisu dobro osušeni postoji velika mogućnost za stvaranje buđi, posebno ukoliko će u skladištu stajati duži period.
Pakovanje
Nemojte ove radnje raditi dan pred pakovanje, nego pustite da se suše bar tri dana. Nameštaj je potrebno zaštiti streč folijom, slike i ogledala obmotati peškirima ili posteljinom, a potom streč folijom. Između staklenog, keramičkog i porcelanskog posuđa obavezno stavljati reckavi karton. Svim kutijama u koje pakujete stvari, sitnice, knjige i slično ojačajte dno izolir trakom. Garderobu, plišane igračke i slično pakujte u velike džakove, po mogućstvu duple.
Ukoliko niste u mogućnosti sami da izvršite zaštitu, stručni tim može to uraditi za vas. Ukoliko imate nedoumica kako izvršiti zaštitu, u svakom trenutku možete pozvati agencije za selidbe i prevoz i potražiti stručni savet.
Sa agencijom možete sklopiti ugovor na osnovu popisa stvari i nameštaja, kako biste se zaštitili od gubitka istih. Takođe, ukoliko pred istek dogovorenog roka za korišćenje skladišta procenite da vam je potreban produžetak. Pozovite agenciju na vreme, kako biste osigurali da nisu prostor rezervisali za naredne korisnike. Dobro organizovane agencije za selidbe će vas pozvati pre narednog iznajmljivanja prostora. Potvrde sa vama rok isteka ugovora, ili potencijalni produžetak istog.