selidbe poslovnog prostora

5 SAVETA ZA SELIDBE KANCELARIJE

5 SAVETA ZA SELIDBE KANCELARIJE

5 SAVETA ZA SELIDBE KANCELARIJE. Selidbe su velika stvar. U njima se uvek radi o promenama. Selidbe tako i definišemo – kao promenu privatnog ili poslovnog prostora. Kada se radi o selidbama poslovnog prostora, kancelarijama, to predstavlja veliki poduhvat. Pošto to razumemo donosimo vam 5 stvari koje mogu da vam olakšaju selidbe kancelarije.

Naša agencija za selidbe i prevoz Draškovič – SD, nudi kompletne usluge selidbe, u Beogradu, Srbiji ili inostranstvu. Takođe, možete zatražiti i uslugu zasebnog prevoza za transport vaše robe ili selidbe. Naši zaposleni iskusni su radnicite su idealan dodatni par ruku koji vam je preko potreban za selidbe kancelarije. Istražite naš sajt i pronađite korisne stvari…

U nastavku pročitajte našu listu 5 stvari koje možete imati na umu tokom selidbe kancelarije!

1. PLAN, PLAN, PLAN

Organizacija je jedna od najbitnijih stvari. Uđite u vašu kancelariju hladne glave, papir i olovku i pišitekoliko, koje svari gde treba da idu. Napišite segmente selidbe. Vidite šta vam je potrebno za vaki segment ponaosob. Pronađite prevoz i zakažite vreme. Nbavite materijal. Sortirajte stvari. Biće vam potrebna i pomoć, dodatni par ruku.

Selidbe kancelarija nisu laka stvar. Napravite dobar i detaljan plan kako biste kroz svaki segment procesa selidbe kancelarije, prošli bez muke i stresa.

2. PAKOVANJE

Sortiranje, odnosno razvrstavanje stvari za selidbe Beograd je jako bitno. Odvojite lomljive stvari od

ličnih stvari. Antikviteti idu uvek odnojeno, kao i umetnine. Pogledajte šta od nameštaja treba montažu i demontažu. Nogice od stola uvek idu zajedno sa svojima, i šrafovima. Razvrstajte i podelite stvari u kategorije. Kada ste sve odvojili, uzmite i zapišite šta vam je potrebno od materijala. Ako imate mnogo knjiga treba će vam namenske kutije za knjige. One su najbolja stvar za selidbe knjiga i velikih biblioteka. Ako imate skupocenu gardarobu postoji namenska kartonska kutija za selidbe Beograd. Za lomljive stvari trebaće vam pucketava folija. Najlon. Novine uvek mogu poslužiti, takođe. Pronađite dobru snabdevenu prodavnicu boja i lakova i nabavite materijal. Savetujemo vam da, ako je to moguće, na jednom mestu nabavite sav potreban materijal. I uvek kod sebe imajte spisak potrebnoh stvari. Što bolje obezbedite naše stvari, robu ili nameštaj – to je manja šansa da se slome, izgrebu itd.

3. DEMONTAŽA I MONTAŽA INVENTARA

Za ovo će vam biti potreban alat. Savet je da sve delove koje demontirate stavjljajte delove sa svojim parom…Tako ćete bolje sačuvati sitne delove koji se najčešće gube pri selidbama kancelari.

Deo svakog procesa selidbe je demontaza I montaza namestaja. Proces demontaze imontaze namestaja zahteva preciznost I temeljitost. Cilj je rastaviti I sastaviti svaki komad namestaja a ne ostetiti ga I ne izgubiti ni jedan njegov deo. Potreba za demontazom I montazom namestaja zavisi od mnogo stvari:

• Na koji sprat se selite, sa kog sprata se selite

• Da li namestaj moze da se rasklopi

• Koliko su uski hodnici, vrata, prolazi, I tako dalje…

Demontaza namestaja ce vam pomoci da ocuvate namestaj, dodatno ga obezbedite I da se preselite bez ostecenja. Pored svega toga mi veoma pazimo na detalje. Nasi radnici ce se pobrinuti da svaki sraf I svaki deo bude spakovan I oznacen. Tako je montaza istog tog namestaja, laka I jednostavna. Jedan od vecih problema selidbe I jesu izgubljene stvari, srafovi, sitni delovi.

4. VREME SELIDBE KANCELARIJE

Generalno, ne postoji jedan poseban dan koji je najbolji za sve selidbe. Kao i cena selidbe tako se i dan najbolji za obavljanje selidbe, određuje individualno. U mesecu u kom ste planirali selidbe, proverite! Da li i kojim danom postoji neka važna i velika manifestacija. Utakmice, protesti, politički prijem i tako dalje. Tim danima grad odnosno delovi grada znaju da budu zatvoreni i to jako otežava selidbu. Takvim danima režim saobračaja se menja, gradske linije se preusmeravaju,…

OSIM VANREDNIH DEŠAVANJA U GRADU, nije svaki dan pogodan za selidbe. Ako naprimer isplanirate selidbu za ponedeljak izjutra budite sigurni da ćete upasti u gužvu i da će se selidba odužiti. Ukoliko odlučite da to bude subota ujutru ili pak nedelja popodne – upašćete u gužvu sigurno! Većina stanovnika Beograda, kao i ostalih gradova u Srbiji tada kreće na vikend odmore, Najzakčeniji delovi grada u tim periodima su ulice koje vode ka izlazima iz Beograda. Dani uoči krsnih slava ili velikih praznika takođe nisu pogodni. Čak i kada ne padaju za vikend.

KOJI JE ONDA NAJBOLJI DAN ZA SELIDBE U BEOGRADU?

Kako statistike kažu, najpogodniji dani za to i jesu utorak, sreda i četvrtak. Naravno ako se tim danima ne održava ni jedna manifestacijja ili ako tim danima ne pada nijedan praznik. Takođe idealan dan za selidbe u Beogradu i jeste NEDELJA PREPODNE. Tada su ljudi uglavnom kućama, u pripremi, ili na odmoru ili odmaraju. Nedeljom ujutru Beograd je najčešće pust.

5. PAPIR I OLOVKA

Uvek imajte kraj sebe papir i olovku.. Tačnije, plan koji napišete, to do listu koju napravite držite uvek uza sebe, ona će vam višestruko pomoći u procesu selidbe kancelarije.

VAŠ NAJPOUZDANIJI PARTNER ZA SELIDBE I PREVOZ

Agencija za selidbe i prevoz Drašković – SD

064/43 02 713

Write a Comment