Selidba nije idealan proces

Selidba nije idealan proces

Selidba nije idealan proces. Podelićemo sa vama jednu skorašnju situaciju koja nas je naterala da istaknemo potrebu za fleksibilnošću u selidbi. Selidba nije idealan proces pa je pametno da na vašoj strani uvek bude dobra agencija za selidbe.

Tu smo da priskočimo u pomoć!

Pre par meseci nam se je za proces selidbe javio mladi bračni par koji po prvi put kupuje nekretninu. Kako to obično biva, našli su se u vremenskom procepu odobrenja kredita. tako da su morali da izađu iz svog stana koji su prodali, pre nego da dođu do datuma useljenja u nov stan.

Ovo nije ni najmanje lagan proces jer pored stresa svakodnevnog života i svega što morate od obaveza da završite, sigurno je teško uklopiti novonastalu situaciju.

Rado smo prihvatili da im pomognemo jer razumemo koliko bi bilo teško bez profesionalne pomoći. Naš predlog se sastojao iz upotrebe skladišta.

Šta pruža skladište?

U periodu čekanja na odobrenje kredita, par je svoj kompletan nameštaj držao u našim skladištima, što im je pružilo osećaj komfora. Njihove stvari su sve vreme bile na suvom, pod ključem i nadzorom, a oni nisu imali teret privrednog smeštaja sa svim tim stvarima.

Dodatan benefit rada sa profesionalnom agencijom za selidbe je i fleksibilnost u plaćanju i uslugama. Kako ovaj par nije mogao da zna tačan datum useljenja u nov stan, skladište im je bilo na raspolaganju dok god se to nije desilo a plaćanje se obavljalo po danu. Kako je bio u pitanju period duži od mesec dana, odobrili smo im i popust. Naravno, sve stvari iz starog stana do skladišta i od skladišta do novog stana prenosili smo baš mi.

Za sve one koji koriste benefit skladišta važi da se mogu slobodno snaći za bilo kakav privremeni smeštaj uz par torbi uz sebe dok su sve stvari na sigurnom.

Fleksibilan datum selidbe

Datum useljenja u nov prostor je takođe bio nejasan tako da je naša agencija za ove mlade ljude bila na raspolaganju i u iščekivanju. Ovo je velika predost rada sa većom firmom jer posedovanje više timova za prenos stvari kao i više vozila znači da se vaša selidba neće odlagati. Mi imamo više kamiona i kombi vozila i možemo izaći u susret za sve vaše nesigurnosti bilo da su selidbe Beograd, Kragijeva, Niš ili neki drugi grad..

 

Sa zadovoljstvom smo uselili klijente u nov prostor. i bili zahvalni što su odabrali baš nas za početak svog novog života.

Razlog zašto smo sve ovo podelili sa vama jeste da vam ukažemo na to da selidba nije idealan proces. Nekad vam je potreban taj mali korak i mala pomoć kako bi sve prošlo u najboljem redu. Na vama je samo da se javite, a mi ćemo uraditi ostalo.

Prevoz robe i stvari

Prevoz robe i stvari

Prevoz robe i stvari. Najčešće dobijamo pitanja o tome da li možemo da prenesemo samo jednu tešku stvar ili robu od mesta A do mesta B. Imamo dobre vesti, agencije za selidbe vrše sve poslove transporta za vas.

Iako je naša glavna delatnost baš selidba kuća i stanova, naš tim ljudi kao i prevozna sredstva, omogućavaju prenošenje svih težih ili gabaritnih tereta koje ne biste uspeli da preseneste samostalno. Upravo iz ovih razloga ne bi trebalo da oklevate pri javljanju za svaki posao prenosa. Vaše je da pitate, a naše je da posao obavimo za vas.

Dosadašnje iskustvo u prenosu i prevozu robe i stvari

Bili smo angažovani i uvek ćemo se rado odazvati za posao prenosa klavira, sefa, poslovnih mašina.

Za preduzetnike bez ikakvih problema prevozimo robu jer su naša vozila opremljena za ovakav posao. Mi razumemo da u određenom momentu kad vaš posao poraste, vaš auto zaista ne može da postigne da obavi posao koji se mora završiti redovno.

Ovde mi uskačemo u pomoć jer imamo tim koji može utovariti, istovariti i prevoziti robu i stvari.

Na raspolaganju za prenos robe i stvari su vam:

· Kombi prevoz

· Kamionski prevoz

KOMBI PREVOZ ZA SELIDBE BEOGRAD – CENA OD 1500-2000 DINARA. Kombi prevoz van Beograda cena je 20-30 dinara po pređenom kilometru.

KAMIONSKI PREVOZ U BEOGRADU OD 2500-4500 DINARA. Van Beograda 35-70 dinara po pređenom kilometru.

Više o cenovniku pročitajte na linku https://selidbeiprevozsd.rs/cene-selidbe/

 

Šta bi trebalo da uradite ukoliko niste sigurni da je usluga prevoza robe i stvari za vas?

Najjednostavniji odgovor je da bi trebalo da nam se javite. Cene koje možete pročitati kod nas ili čuti od drugih su uvek okvirne. Zašto je to tako? U zavisnosti od konkretnog posla i njegovog obima, moguće su korekcije cene.

Sa mnogim preduzetnicima imamo dugoročne dogovore i planove jer smo ostvarili partnerske odnose i opravdali poverenje.

 

Za šta se sve može angažovati agencija za selidbe?

Bitno je naglasiti da ne postoji posao koji je mali ili veliki. Agencije za selidbe mogu savladati i najlakše i najkompleksnije radne zadatke.

Za one klijente koji samo nemaju prevozno sredstvo ili za one sa ograničenim kretanjem obavljamo i najsitnije poslove.

Možete nas kontaktirati za:

· Međumesne i međugradske selidbe;

· Međunarodne selidbe;

· Prevoz i prenos robe;

· Prevoz i prenos teških stvari o komadu;

· Za montažu i demontažu nameštaja i mašina;

· Za kartonske kutije svih namena;

· Selidbe svih poslovnih prostora, pogona ili ordinacija;

· Za skladištenje stvari na dan, nedelju ili duže.

Javite nam se ukoliko imate posao koji biste želeli da obavimo mi, a ostalo je naša briga! Iskoristite uslugu besplatne procene selidbe i uklopite je u vaš budžet bez oklevanja.

Selidba i uobičajeni problemi

Selidba i uobičajeni problemi

Selidba i uobičajeni problemi. Proces selidbe je često zamoran i izaziva stres. Ideja da sve što posedujete morate spakovati u kutije i organizovati za transport, tako da ne ispaštaju obaveze na poslu, zdravlje ili porodica, je vrlo haotična.

Delimo sa vama par uobičajenih selidbenih problema i kako da se efikasno izborite sa njima.

Novi prostor nije spreman za useljenje

Ovo bi mogla biti jedna od najgorih stvari koja se može desiti usred procesa selidbe, posebno ako je sve spakovano i prevezeno na novu lokaciju. Na to moramo dodati trošak privremenog smeštaja dok čekate na ključeve novog prostora.

U nedeljama ili mesecima koji prethode planiranom datumu preseljenja, stalno budite u kontaktu s trenutnim vlasnicima vaše nove kuće ili stana kako biste bili sigurni da sve ide po planu. Takođe se uverite da je renoviranje u toku i obilazite prostor ukoliko ste u mogućnosti. Izbegnite iznenađenja.

U procesu pakovanja i transporta nemojte da gubite stvari

Još jedan uobičajen razlog za zabrinutost je mogućnost da izgubite nešto dragoceno tokom selidbe. Ovo je posebno lako da se dogodi ukoliko kroz ceo proces prolazite užurbano i bez odgovarajuće organizacije.

Prioritet je i sigurnost važnih ličnih dokumenata i predmeta kao što su izvod iz matične knjige rođenih, lične karte, zdravrstvene knjižice, lični i finansijski podaci i pasoši. Pošto su oni od suštinskog značaja za rešavanje medicinskih, pravnih i administrativnih pitanja u vašem životu, bilo bi dobro da ih čuvate uz sebe, na posebnom mestu u odnosu na vaše ostale stari koje se pakuju.

Rešenje problema gubitka stvari je da angažujete agenciju za selidbe od poverenja, jer samo tako možete biti sigurni da će vaše stvari biti adekvatno zaštićene, zapakovane i obeležene. Budite veoma pažljivi kod obeležavanja kutija, tako da možete lako da identifikujete gde se odlažu vaše stvari.

Nedostatak skladištenog prostora “da vam se nađe”

Neposedovanje dodatnog prostora za skladištenje je ogroman rizik zbog mogućih problema sa kojima se možete suočiti pri selidbi. Upoznajte se sa uslovima skladištenja stvari vaše odabrane agencije za selidbe i iskoristite ono što nude. Taj dodatni prostor vam u velikoj meri reguliše stres, jer znate da su vaše stvari na bezbednom mestu dok rešavate potencijalne probleme.

Nedostatak materijala za pakovanje

Ovaj problem nastaje kada potcenjujete količinu stvari koje selite, i može se desiti da nemate dovoljno kutija ili folija da biste pravilno spakovali svoje stvari.

Rešenje ovog problema je da uz sebe imate profesionalce sa gomilom saveta i dostupnim svim pomagalima za selidbe. Pažljivo slušajte savete vaše agencije za selidbe i pakujte se u skladu sa njima.

Dobro planirajte organizaciju kutija i sortirajte predmete po kategoriji i veličini. Da biste bili sigurni, pametno je da ipak imate višak folije (višak ovde zaista ne može da škodi), jer su ti predmeti sklopivi i lako se mogu odložiti.

Nedostatak vremena

Na kraju moramo reći da 99% problema u selidbi nastaje zbog loše organizacije vremena. Ukoliko se na vreme organizujete, šanse da baš vas zadesi neki baksuz su minimalne.

Imajte u vidu da ako se u žurbi da pakujete, jednostavno nemate dovoljno vremena za ostale neophodne korake. Sve nepredvidive situacije se onda dešavaju zbog brzopletosti i nedostatka koncentracije. Pročitajte naše savete o pravljenju listi za organizaciju i neophodnim koracima u selidbi.

Internacionalne selidbe

Međunarodna selidba i plan zadataka

Međunarodna selidba i plan zadataka

Međunarodna selidba i plan zadataka. Od pakovanja svih vaših stvari i koordinacije onih koji vam pomažu tokom dana selidbe do iznošenja stvari na novoj lokaciji, postoji mnogo neophodnih koraka. Napravili smo vam kratak plan zadataka za vašu međunarodnu selidbu.

Osmislite ceo proces spiskom zadataka

Spisak zadataka selidbe može vam pomoći da dovršite svaki zadatak koji vam je potreban za predstojeći period i vašu selidbu. Ovakve liste zadataka možete i besplatno pronaći online. Ono što možemo napomenuti jeste da se spisak zadataka razlikuje u zavisnosti od toga da li se selite poslovno, da li selite ceo vaš dom, da li imate decu ili ljubimce.

Najpre unajmite agenciju za selidbe. Ova pomoć će vam biti od neizmernog značaja jer je spisak obaveza ogroman. Delegirajte sve što možete ljudima koji profesionalno rešavaju selidbe.

Organizacija zadataka

Eliminisanje viška stvari

Pre selidbe imajte u vidu da je eliminisanje viška stvari veliki posao ali sa ogromnim značajem. Pažljivo sortirajte sve svoje stvari i prodajte, poklonite ili donirajte sve što ne koristite. Ono što niste koristili godinama, sigurno nećete koristiti i na novoj lokaciji. Možda će drugima više značiti.

Uključite sve ljude

Kada počnete da pakujete dom, pokušajte da uključite celu porodicu. Što se više ljudi uključi to će svima biti lakše. Nemojte zanemariti pomoć koju mogu i vaša deca da pruže. Deca školskog uzrasta treba da budu u mogućnosti da pomognu u pakovanju sopstvenih soba. U pakovanju vam naravno mogu pomoći porodica i prijatelji, ali znajte da proces pakovanja takođe spada u usluge koje pružaju agencije za selidbe.

Nabavite adekvatan materijal za pakovanje

Savetujemo da se najpre informišete o tome kako se koje stvari pakuju. Adekvatne kutije za pakovanje, plastični kontejneri, folije sa mehurićima i slično mogu značiti baš tu razliku da li će sve vaše stvari stići na novu lokaciju neoštećene i u komadu. Pitajte vašu agenciju za selidbe da vam pomoge oko materijala.

Sve kutije i kontejnere dobro i jasno obeležite kako bi proces raspakivanja bio podjednako organizovan.

Angažujte agenciju za selidbe koja pruža garanciju

Da li ste znali da ukoliko angažujete prave profesionalce, imate garanciju u slučaju nekog oštećenja? Agencije za selidbe su tu da vam olakšaju kompletan proces selidbe pa iskoristite sve prednosti. Pored

garancije možete koristiti tim profesionalaca za fizičke zadatke, kombi prevoz, kamionski prevoz i skladišta.

Dokumentacija

Dodatni savet je da odvojite vreme za administativne poslove. Uredite vaše ugovore o vlasništvu, o instalacijama, internetu. Obratite pažnju na vaša lična dokumenta, adresu, odabranog lekara i slično. Budite spremni.

Osnovne stvari su uvek uz vas a one vredne nisu u kutijama

1. Ne pakujte dragocenosti kao što su nakit i porodično nasleđe sa ostatkom svojih stvari. Obavezno spakujte sve dragocenosti u posebnu i bezbednu torbu. Ova torba može putovati s vama. Isto važi i za važne papire i dokumenta poput izvoda iz matične knjige rođenih ili venčanih dozvola. Kada se selite međunarodno, sve ovo treba da nosite sa sobom kako biste bili sigurni da su papiri bezbedni. U zavisnosti od nove lokacije, možda vam zatreba nova vozačka dozvola nakon preseljenja. Informišite se preko lokalne samouprave i ponesite svu potrebnu papirologiju.

2. Važno je da spakujete torbu i/ili kofer sa osnovnim potrepštinama kako biste ih držali sa sobom tokom selidbe. Osnove bi trebalo da uključuju sve što će vam trebati u danima koji prethode selidbi do nekoliko dana nakon toga. Osnovna sredstva lične higijene, lekovi, nešto garderobe, toaletni papir, nešto hrane.

3. Potrudite se da prvo spakujete stvari koje nisu neophodne ili stvari koje vam neće trebati u nedeljama koje prethode selidbi (npr. sezonska odeća i knjige). Spakujte osnovne stvari na kraju.

Logistika putovanja

Na kraju moramo napomenuti da međunarodne selidbe podrazumevaju dobro poznavanje puta kako ne biste gubili vreme i novac. Ukoliko niste vični u vožnji na veće razdaljine, logistika putovanja je takođe nešto što za vas obavlja agencija za selidbe.

Želimo vam srećno preseljenje i srećan put!

Za šta sve koristi profesionalna pomoć pri selidbi

Za šta sve koristi profesionalna pomoć pri selidbi

Za šta sve koristi profesionalna pomoć pri selidbi. U procesu selidbe javlja se potreba za štednjom koju svi razumemo. Sve što možete obaviti sami i sačuvati budžet je korisno, ali postoje određeni radni zadaci u kojima je profesionalna pomoć višestruko isplativa. Kad je momenat da angažujete agenciju za selidbe?

 

5 razloga za angažovanje profesionalne pomoći

 

1. Selite veliku količinu stvari

Koliko god da možete da ponesete, prenesete i sami nešto preselite, od velike je koristi mogućnosti raspolaganja profesionalnim prevoznim sredstvom, koje je namenjeno za selidbu. I najprostraniji karavan vam neće značiti mnogo ukoliko morate prenositi nameštaj. Sa agencijama za selidbu, imate opciju angažovanja kombi prevoza kao i kamiona. Oba tipa vozila se redovno servisiraju, održavaju i posebno su opremljeni za skladištenje i prenošenje velikih komada nameštaja. U zavisnosti od toga šta selite, koliko stvari selite i kakvi su prilazi vašim lokacijama, zajedno pravimo najbolji izbor.

2. Prenosite stvari koje imaju visoku vrednost

Razumemo da sve vaše stvari imaju neku vrednost, makar i sentimentalnu. Međutim, selidbe podrazumevaju premeštanje radnih mašina, čitavih pogona i kancelarija, klavira ili antikviteta. U ovim slučajevima, angažovanje agencije za selidbu koja pruža garanciju za prenos vaših stvari je od ključne važnosti. Uvek se na vreme informišite o tome kako i čime agencija za selidbe garantuje da će vaše stvari proći kroz selidbu bez oštećenja.

3. Zaštita od povreda usled teških tereta

Nekad vam je posebno potrebna fizička pomoć. Mi imamo ceo stručni tim na raspolaganju, koji je obučen i uvežban za radne zadatke selidbenog tipa. Ne postoji nijedna selidba koja je za nas preveliki posao, te vam mi možemo pomoći i pri pakovanju, pri utovaru i istovaru. Pored samog tima, bitno je naglasiti da naša agencija za selidbe raspolaže kompletnom opremom za pakovanje i prenos stvari.

4. Vremenska ograničenja u selidbi

Više ljudi samo znači brže i efikasnije obavljena selidba. Sa našim timom, selidba se obavlja tačno kad je zakazana, bez kašnjenja i nepredvidivih situacija. Ukoliko radite sa tesnim vremenskim okvirima, iskoristite opciju profesionalne pomoći i obavite selidbu tačno kad ste i planirali. Ovo je posebno korisna opcija za one kojima je upravljanje vremenom izazovan zadatak jer vas čitav tim profesionalaca drži odgovornim.

5. Nova lokacija u gradu ili međunarodna selidba

Za sve one koji se sele na novu lokaciju koju nedovoljno poznaju, višestruko je isplativa opcija angažovanja selidbene agencije. U ovom slučaju, agencija za vas može obaviti čitavu logistiku i selidbu na taj način da vi ne morate brinuti o putu. Obavili smo veliki broj međugradskih i međunarodnih selidbi, pa je naše iskustvo dobrodošlo. Vaše je da uživate i prepustite teške poslove profesionalcima.

Pozovite i zakažite termin za selidbu, olakšajte sebi sve radne zadatke.

Praktični saveti koji će vam pomoći pri selidbi

Praktični saveti koji će vam pomoći pri selidbi

 

Praktični saveti koji će vam pomoći pri selidbi. Preseljenje, pogotovo ženske osobe često ume da bude stresno, treba posvetiti pažnju na lepotu i zdravlje. Previše važnih stvari, sitnica, uspomena…Sve nam je potrebno! U nastavku teksta otkrivamo kako da budete spremne u svakom smislu, bez bojazni da će se nešto iskomplikovati. Verujemo da će vam biti od koristi.

Odredite budžet

Pre nego što krenete sa samom realizacijom, dobro osmislite plan. Napravite listu stvari koje zahtevaju novac. Ne zaboravite I najmanje sitnice jer nam često one mogu zadati glavobolje. Sve na papir.

Pre svega spakujte manje važne stvari

Sve ono što vam nije u svakodnevnoj upotrebi za Vašu lepotu, spakujte odmah. Time ćete sebi smanjiti posao kada se sam termin selidbe približi.

Iskoristite hranu iz frižidera

Napravite zdrav plan ishrane takav da što manje hrane bude za otpad. Nemojte dodatno trošiti na kupovinu namirnica ukoliko raspolažete nekim, koje bi, da ih ne iskoristite, završile u kanti za smeće.

Obeležite kutije po bojama

Odredite koja bi boja važila za koju prostoriju na novoj lokaciji I u skladu sa tim ih I označite. To će vam prilično olakšati raspakivanje I samu organizaciju u novom domu. Što pre završite, pre ćete I uživati.

Ukoliko niste sigurni da možete sve sami, pronađite adekvatnu kompaniju za selidbu.

Ne oslanjate se na jednu. Potrudite se da budete što jasniji I precizniji, kako ne bi došlo do zabune u pregovorima, a kasnije I u samoj realizaciji.

Što je pre moguće, obezbedite kutije/kese za pakovanje stvari

Ovo možete učiniti mnogo ranije. Zamolite radnike iz obližnje prodavnice da vam odvajaju kutije nekoliko dana pre termina, time ćete dobiti na vremenu, a uštedećete I nešto novca.

Lomljive stvari zaštitite

Kako ne bi došlo do oštećenja, obavezno umotajte lomljive stvari. Ukoliko nemate papir, sasvim je u redu da za tu svrhu koristite peškire ili garderobu.

Koristite I kofere

Točkići će dodatno pomoći da prenesete teške predmete. U kofere smestite posuđe, knjige I slične stvari.

Potražite pomoć u komšiluku

Pre nego što dođe dan za selidbu, informišite se kod komšija da li bi vam pomogli oko stvari. Potrudite se da budete što precizniji ili im naglasite da ćete ih obaveštavati o daljim koracima, ukoliko dođe do promena.

 

Želimo vam lep I udoban prostor, kao I srećan početak.

Odakle Aronija u Srbiji i kako je do nas stigla ova čudesna voćka?

Odakle Aronija u Srbiji i kako je do nas stigla ova čudesna voćka?

Aronija, bogata korisnim svojstvima, ima svoju priču kako je stigla na tlo Balkana, kako je evoluirala tokom vremena i kako se njena priprema promenila od tradicionalnih metoda do današnjih modernih pristupa. Ovo je priča o Aroniji na našim prostorima!

Aronija u Srbiji i na Balkanu

Priča o tome kako je aronija stigla u Srbiju ima svoje korene u prošlom veku. Aronija (Aronia melanocarpa) potiče iz Severne Amerike, gde je autohtona biljka u divljem obliku. Međutim, prvi zapisi o uzgoju ove voćke u Evropi datiraju iz 20. veka. Zahvaljujući svojim izvanrednim zdravstvenim svojstvima, aronija se brzo proširila Evropom.

Tokom 1980-ih, aronija je pronašla svoj put do Balkana, uključujući i Srbiju. Nema preciznih podataka o pojedinačnoj osobi ili organizaciji koja je direktno donela aroniju u Srbiju. Ova voćka se brzo adaptirala na uslove tla i klime Balkana, čime je postala važan deo lokalne poljoprivrede i ishrane.

Kako je počela upotreba aronije?

Ranije, aronija se često koristila kao ukrasna biljka zbog svojih karakterističnih crvenih plodova i atraktivnog lišća. Međutim, kako su se otkrivala njeni izvanredni zdravstveni benefiti, interesovanje za uzgoj i pripremu aronije kao hrane poraslo je.

U tradicionalnoj pripremi, aronija se često koristila za pravljenje džemova, kompota i sokova. Plodovi bi se ručno prikupljali i nakon toga kuvali uz dodatak šećera kako bi se napravili slatkiši i konzervirani proizvodi. Ovi proizvodi često su bili deo porodičnih okupljanja i slavlja.

Šta je sa aronijom danas?

Savremeni pristupi pripremi aronije u Srbiji su se promenili s pojavom modernih tehnologija i većeg fokusa na zdravu ishranu. Danas, aronija se sve više koristi za proizvodnju hladno ceđenih sokova, sirupa, prahova i dodataka ishrani. Hladno ceđeni sokovi su posebno popularni jer zadržavaju veći deo hranjivih materija i antioksidanata koji se nalaze u plodovima aronije. Ovaj moderni pristup pripremi osigurava da se maksimalno iskoriste zdravstveni benefiti ove voćke.

Kako se aronija danas gaji i priprema u Srbiji?

Berba se obavlja pažljivo, a plodovi se brzo prerađuju kako bi se zadržali svežinom i hranljivim sastojcima. Nakon berbe, plodovi se često peru, a zatim se koriste za proizvodnju različitih proizvoda.

Hladno ceđeni sokovi stekli specijalnu popularnost i zahtevaju posebnu pažnju tokom procesa pripreme. Plodovi se najpre drobe kako bi se otpustio sok, a zatim se presuju na niskim temperaturama kako bi se sačuvali korisni enzimi i hranjive materije. Ovaj metod omogućava da se zadrže antioksidanti i drugi dragoceni sastojci koji čine aroniju tako zdravom.

Kako se gaji Aronija?

Gajenje aronije može biti izuzetno zadovoljavajuće i korisno, posebno zbog njenih izuzetnih zdravstvenih benefita. Važno je da se pridržavate osnovnih uputstava i da se posvetite pažnji i nezi biljke kako biste postigli najbolje rezultate.

1. Aronija se dobro prilagođava različitim klimatskim uslovima, ali joj najviše odgovara umerena kontinentalna klima. Ona može podneti niske zimske temperature, ali cvetanje u proleće može biti osetljivo na kasne prolećne mrazeve.

2. Najbolje se razvija na sunčanim ili polusenovitim mestima. Dobar pristup sunčevoj svetlosti omogućava biljci da razvije pun ukus i bogatstvo antioksidanata.

3. U početku, nakon sadnje, aroniju treba redovno zalivati kako bi se omogućilo pravilno ukorenjavanje. Kasnije, ova biljka može podneti periodične suše, ali je preporučljivo održavati adekvatan nivo vlage u zemljištu.

4. Plodovi aronije sazrevaju u kasno leto ili ranu jesen, obično u avgustu ili septembru, u zavisnosti od klime i sorti. Plodovi treba da budu tamno crvene do crne boje i lako se odvajaju od stabla kada su zreli.

Posebna Sibirska aronija

Gajenje aronije može biti izuzetno zadovoljavajuće i korisno, posebno zbog njenih izuzetnih zdravstvenih benefita. Važno je da se pridržavate osnovnih uputstava i da se posvetite pažnji i nezi biljke kako biste postigli najbolje rezultate. Njena sposobnost da podrži imunološki sistem, očuva srčano-zdravstvenu funkciju, reguliše nivo šećera i poboljša kožu čini je dragocenom dodatkom ishrani.

Zaključak

Sibirska Aronija je sada integrisana u razne aspekte srpske kulinarske kulture i ishrane. Osim tradicionalnih proizvoda, kao što su sokovi i džemovi, aronija se sve više koristi u pripremi smoothija, kolača, slatkiša i drugih poslastica. Njena sposobnost da obogati ukus i dodatno poboljša nutritivnu vrednost hrane doprinosi popularnosti ove voćke među ljubiteljima zdrave ishrane.

Aronija je, dakle, pronašla svoj put do Balkana i Srbije, donoseći sa sobom bogatstvo antioksidanata i zdravstvenih koristi. Od tradicionalne pripreme u prošlosti do modernih pristupa i proizvoda koji se nude danas, aronija je postala sastavni deo ishrane i svakodnevnog života ljudi u Srbiji.

Kako u prazničnom periodu odvojiti vreme za selidbu?

Kako u prazničnom periodu odvojiti vreme za selidbu?

Kako u prazničnom periodu odvojiti vreme za selidbu? Praznici su iza ugla i za sve one koji su planirali selidbu ili novu lokaciju već u januaru, ovo je doba velikih izazova. Pored standardnih napora koje ulažemo u vreme selidbe, ovde je vreme istinski veliki faktor. Delimo sa vama par sveta kako da u prazničnom periodu odvojite vreme za selidbu.

Delegiranje zadataka

Ključ za umanjenje stresa tokom selidbe je jednostavan: morate biti organizovani od prvog dana, nemojte prepuštati ništa slučaju i ne ostavljajte ništa za poslednji momenat.

Glavni savet je delegiranje radnih zadataka. Pravo je vreme da uočite to koliko vam pomoć može biti od koristi i da angažujete porodicu i prijatelje, kao i profesionalnu pomoć.

Rezervišite termin kod odabrane agencije za selidbu unapred (imajte u vidu da svaki posao ima veliku gužvu u prazničnom periodu). Ne samo da će vam ovo uštedeti na troškovima (jer će biti više izbora, više slobodnih datuma i više fleksibilnosti), ali će vam takođe pružiti mir.

Ne samo da će ova pomoć omogućiti da sklonite jedan deo obaveza sa sebe, već će vam planiran tajming biti totalno ispoštovan. Upamtite, tim koji radi za agenciju za selidbe čine profesionalci. Oni koriste etikete, markere i označavanje bojama da organizuju vaše upakovane kutije i uvek se uvere da imaju sve potrebne alate za demontažu i montažu nameštaja, kad stignete na novu lokaciju.

Planer aktivnosti ukombinovan sa planerom radnih dana

Planer aktivnosti je neverovatan način da organizujete zadatke po prioritetu i vremenskom okviru, a istovremeno vam omogućava da delegirate zadatke efikasno.

Najbolji način da ga koristite jeste po prioritetu, odnosno po datumu i unakrsno uplanirate aktivnosti pakovanja, transporta, raspakivanja kao i administrativne poslove na osnovu radnog vremena svih uključenih strana.

Odvojite vreme za najdraže i za odmor

Iako se selite, nemojte zaboraviti da uživate u praznicima. Nije ideja da vas selidba toliko iscrpi da ne uživate u polodovima sopstvenog rada. Na kraju, i vama su praznici! Nakon napornog dana, uradite nešto za sebe. Da li je to opuštajuća kupka, okupljanje porodice za trpezom ili izlazak, ostavljamo vama.

Napravili ste veliki korak, oduprite se perfekcionizmu

Jedan od glavnih problema kad se selidba organizuje u periodu godine kad ima dosta dešavanja jeste nemogućnost da sve bude onako kako ste zamislili. Dobra vest je da to tako ne mora ni biti! Bitno je da ispoštujete rokove za selidbu a nemojte zaboraviti da je pred vama tek vreme koje služi za uređenje prostora, nabavku sitnica koje čine dom, čišćenje i regulisanje dokumentacije.

Ukoliko ste zaista u škripcu sa vremenom…

Takođe možete angažovati odbranu agenciju za selidbe da spakuje vaše stvari za vas. Na ovaj način će pakovanje biti obavljeno efikasno i profesionalno a vi niste u obavezi da budete prisutni. Imajte u vidu da ovaj posao obavljaju profesionalci sa iskustvom te su vaše stvari u sigurnim rukama.

Agencije za selidbu će vam čak obezbediti sav potreban materijal za pakovanje, tako da ne morate da brinete da li će nešto nedostajati na sam dan pakovanja ili selidbe.

Vaše je da pozovete i dočekate praznike u novom prostoru!

Prednosti preseljenja u proleće

Januarske selidbe

Januarske selidbe

Januarske selidbe. Iako je selidba neosporivo lakša u letnjim mesecima zbog topljeg vremena i predvidivih vremenskih uslova, veliki broj ljudi se seli početkom godine. Januarske selidbe su sve češća pojava jer je ovo mesec novih početaka. Kako funkcionišu januarske selidbe i za šta bi trebalo da se pripremite, pročitajte ovde.

Ko praktikuje januarske selidbe?

Iako ima i onih koji sele svoje stanove i kuće u januaru, ipak se za januarske selidne najčešće odlučuju poslovni prostori. Glavni razlog je potpisivanje zakupa na godišnjem nivou te je početak godine idealan za novi prostor.

U januaru je tradicionalno manje posla usled praznika, pa je početak godine idealan momenat da odvojite par dana za selidbu poslovnog prostora kako vaše poslovanje ne bi gubilo dragoceno vreme i kako vaši klijenti ne bi osetili pauzu ili promenu u kvalitetu vaših usluga.

Januar je idealno vreme i za sve one koji se sele međugradski ili međunarodno zbog promene posla.

Niže cene!

Zimski meseci su često manje zauzeti u podledu traženja idealnog termina za selidbu, tako da ćete lakše rezervisati agenciju za selidbe, a sve može biti i jeftinije od preseljenja u špicu sezone. Sve ovo može učiniti vaš selidbu mnogo lakšom, ali definitivno postoji nekoliko stvari koje ćete želeti da razmotrite pre nego što rezervišete selidbu zimi.

Izazovi u januarskim selidbama

Iako imate manje obaveza (što poslovnih, što privatnih), uzmite u razmatranje da u prazničnom periodu svi imaju pauzu i period odmora. Ukoliko ste rešili da angažujete agenciju za selidbe, ne brinite. Mi radimo 24/7/365, pa naše usluge možete koristiti i vikendom i praznicima ukoliko zakažete na vreme. Ali ćete u pogledu promene dokumentacije ili nabavke svega što vam je potrebno, sigurno malo morati bolje da planirate.

Pored odmora, uplanirajte i promene u cenama. Kako to obično biva, u januaru dolazi do promene u cenama, te uplanirajte budžet tako da ostavite neki višak za nepredvidive troškove.

Ukoliko se selite nakon Božića, dobro je što će sve vaše dekoracije već biti spakovane i odložene. Ovo su stvari koje obično već budu u kutijama, a cilj vam je što manje pakovanja i što manje loma.

Vremenski uslovi su najveći izazov!

U danima kad se približavate datumu selidbe, pazite na vremenske prilike. Ako se desi velika promena vremena ili dosta snega na dan kada bi trebalo da se preselite, možda ćete morati da promenite raspored. Zato vam je profesionalna pomoć od ključnog značaja. Iako ste možda očistili sve oko vaše trenutne lokacije, uverite se da nema nanosa snega oko nove lokacije.

Drugačiji proces pakovanja

U slučaju velikog snega ili kiše tokom tokom selidbe, sigurno ćete želeti da svoje predmete spakujete na drugačiji način. Sve kutije pričvršćene trakom za pakovanje treba da budu dovoljno čvrste da izdrže malu kišu. Međutim, ako očekujete prilično jak pljusak, možda bi bilo vredno pogledati plastične kutije za selidbu umesto kartonskih kutija.

Vremenska ograničenja i kašnjenja

Kada vreme ne sarađuje, pametno je planirati kašnjenja. Sneg, led ili jaka kiša mogu uzrokovati kašnjenje u vremenu putovanja i definitivno će uticati na to koliko dugo je potrebno da se kamion ili kombi utovari i sve premesti na novo mesto.

Angažujte agenciju za selidbe

Uvek je pametno da na vašoj strani bude neko ko je uigran u nepredvidivim situacijama. Tim koji profesionalno obavlja selidbu će biti jako organizovan i uradiće sve što je neophodno kako bi vaša seldba protekla po planu.

Kartonske kutije za selidbu ili plastični kontejneri za selidbu?

Kartonske kutije za selidbu ili plastični kontejneri za selidbu?

Kartonske kutije za selidbu ili plastični kontejneri za selidbu? Svima je i cilju da selisba prođe što lakše i bezbednije. Ukoliko uz ove uslove još obezbedimo i da je u okviru budžeta, sigurno smo na dobrom putu. Korišćenje adekvatnog materijala je ovde od ključnog značaja, te kartonske kutije za selidbu ili plastični kontejneri mogu biti od velike koristi. Kad koje uputrebiti?

Kartonske kutije i njihove prednosti

Kartonske kutije su pre svega lagane. Neće vam otežati selidbu, već naprotiv. Ove kutije se mogu nabaviti u raznim dimenzijama pa odgovaraju najrazličitijim zadacima. Uz to, mogu se koristiti više puta ukoliko nabavite specijalne kartonske kutije za selidbe, jer su one jače i dugotrajnije. Na prvi pogled izgledaju kao i bilo koja druga kartonska kutija, ali ove kutije su višeg kvaliteta, imaju i bolju garanciju da će zaštititi vaše stvari. Cilj kutija u selidibi nije samo prenos stvari već i adekvatna zastita vaših stvari. Ove kutije se lako mogu sklopiti i rasklopiti pa samim tim lako odložiti za neku narednu upotrebu. Za one koji vole da brinu o okolini, radovaće vas i informacija da se mogu više puta koristiti zbog svoje dugotrajnosti. Ovo znači da ih bezbrižno možete ustupiti prijateljima i porodici nakon što ste ih sami koristili. Pored ovoga, kutije možete koristiti u sopstvenoj ostavi, podrumu ili tavanu, za skladištenje stvari. Ove kutije dolaze rasklopljene pa morate svaku sklopiti i osigurati lepljiv trakom. Još jedna velika prednost je mogućnost pisanja po kutijama jer tako lakše organizujete stvari u selidbi, kako za pakovanje, tako i za raspakivanje.

Profesionalni savet: Govoreći o skladištu, koristimo priliku da vam predstavimo uslugu skladištenja. Idealna opcija za sve one koji se sele iz većeg prostora u manji, za sve one koji imaju sezonske stvari koje nemaju gde da smeste ili za sve one koji imaju vremenski period čekanja između stare i nove nekretnine. Naša skladišta su suva, zaključana i pod nadzorom. Budite bezbrižni jer mi čuvamo vaše stvari na dogovoreni period. Skladište možete iznajmiti na dan, više dana ili veći vremenski period.

Prednosti plastičnih kutija u selidbi

I plastične kutije imaju široku primenu u selidbi i svakako niz prednosti. Ovakve kutije je uvek pametnije iznajmiti, pozajmiti ili kupiti ukoliko imate način da ih koristite nakon selidbe. Idealne su period godine kad su vremenski uslovi nepredvidivi pa vas u slučaju da koristite plastične kutije za skladištenje, kiša ili sneg ne mogu ometati. Još jedna njihova prednost je to da se ne mogu lako urušiti pod težinom kao kartonske kutije, pa ne morate toliko voditi računa o redosledu pakovanja. Kutije se kako sklapaju jedna preko druge bez prevelikog razmišljanja šta je u kojoj kutiji. Sve su pravilnog oblika i lakše se tovare u prevozno sredstvo. Kad je u pitanju obeležavanje stvari, ovde ćete morati da budete nešto kreativniji nego kod kartonskih kutija. Najčešće se na kutije lepe papiri poput taga sa imenom na koji se ispiše sadržaj kutije. Druga opcija je da ovaj papir slobodno ostavite na vrh kutije i preko tereta (ukoliko koristite providne kutije).